Urząd Gminy w Sokolnikach
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
98-420 Sokolniki

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  www.sokolniki.pl
nr tel. 627845159; fax 627845194
Adres skrytki ePUAP: /0l553rtalf/SkrytkaESP
 
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 7.30 do 15.30
Wtorek 8.30 do 16.30
Środa 7.30 do 15.30
Czwartek 7.30 do 15.30
Piątek 7.30 do 15.30

Dni i godziny przyjęć obywateli w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Gminy w Sokolnikach:
  1. Wójt Gminy Sokolniki w każdy poniedziałek w godzinach 8:00 – 16:00, a gdy dzień ten jest wolny od pracy, następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy;
  2. Sekretarz Gminy, pracownicy Referatu Organizacyjnego zatrudnieni na stanowiskach urzędniczych – od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy w Sokolnikach;
  3. Przewodniczący Rady Gminy Sokolniki - w każdy poniedziałek w godzinach 14:00 – 16:00, a gdy dzień ten jest wolny od pracy, następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy.

Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Referat Organizacyjny.

Nadzór nad prawidłowością i terminowością załatwiania skarg i wniosków sprawuje Sekretarz Gminy, Ewelina Kos, pokój nr 9, tel. 626262212, fax 62 78 45 194, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W nagłych sytuacjach związanych z udzieleniem niezbędnej pomocy przez Urząd Stanu Cywilnego w Sokolnikach, w dniach wolnych od pracy, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 697-064-249 lub 533-168-596.

 Urząd Gminy w Sokolnikach prowadzi obsługę interesantów w Polskim Języku Migowym, bez potrzeby umawiania się na wizytę. Jak skorzystać? W sekretariacie Urzędu Gminy (piętro nr 2, pokój nr 7) poinformuj pracownika, że potrzebujesz usługi wideotłumacza, np. możesz mieć przy sobie kartkę „Chcę skorzystać z Wideotłumacza".
Urząd jest czynny: poniedziałek, środa, czwartek i piątek w godzinach od 7:30 do 15:30, we wtorek w godzinach 8:30 do 16:30
 
 


Wójt – Sylwester Skrzypek
I piętro pokój nr 8
Nr tel. 627845159, 697064250
 
Zastępca Wójta – Bartosz Górka
I piętro pokój nr 2
Nr tel. 626262225, 504812867

Przewodniczący Rady Rafał Prukop
dyżur w każdy poniedziałek w godzinach 14:00 - 16:00
parter , pokój nr 1

Skarbnik – Barbara Sawicka-Kanicka
II piętro pokój nr 19
Nr tel. 626262217

Sekretarz –  Ewelina Kos
I piętro pokój nr 9
Nr tel. 626262212, 697064262

 Urząd Stanu Cywilnego

Kierownik – Aurelia Olek
I piętro pokój nr 6
Nr tel. 627845107; 697064249
 
Inspektor ds. dowodów osobistych ewidencji ludności – Katarzyna Krzyżanowska
I piętro pokój nr 5
Nr tel. 627845107, 533168596
 
Referat Organizacyjny
 
Kierownik – Ewelina Kos
I piętro pokój nr 9
Nr tel. 626262212, 697064262
 
Inspektor ds. obsługi sekretariatu – Iwona Kapral
I piętro pokój nr 7
Nr tel. 627845159, 697064284

Inspektor ds. ewidencji działalności gospodarczej i archiwum zakładowego – Katarzyna Krzyżanowska
I piętro pokój nr 5
Nr tel. 627845107, 533168596

Referat Oświaty, Spraw Społecznych i Promocji
 
Kierownik – Bartosz Górka
I piętro pokój nr 2
Nr tel. 62 6262225, 504812867
 
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i bhp – Henryk Zioło
I piętro pokój nr 3
Nr tel. 697064290
 
Inspektor ds. informatyzacji i nowych technologii – Łukasz Zychla
II piętro pokój nr 12
Nr tel. 627845159
 
Podinspektor ds. promocji - Monika Herbeć
I piętro pokój nr 7
Nr tel. 627845159
 
Referat Inwestycji i Rozwoju Gminy
 
Kierownik – Rafał Barszczewski
II piętro pokój nr 11
Nr tel. 62 6262230, 533365865
 
Referat Finansów i Podatków
 
Kierownik – Barbara Sawicka-Kanicka
II piętro pokój nr 19
Nr tel. 626262217

Inspektor ds. ksiegowości budżetowej - Ilona Mączka
II piętro pokój nr 18
Nr tel. 626262219

Podinspektor ds. budżetu i wynagrodzeń – Dorota Golec
II piętro pokój nr 18
Nr tel. 626262219
 
Inspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji – Małgorzata Okoń
II piętro pokój nr 17
Nr tel. 626262218
Inspektor ds. wymiaru podatków - Aleksandra Kukawska
II piętro pokój nr 16
Nr tel. 627845166
 
Podinspektor ds. rozliczeń - Izabela Majewska
II piętro pokój nr 16
Nr tel. 627845166
 
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
 
Kierownik  – Ryszard Grüner
I piętro pokój nr 10
Nr tel. 627846101; 697064240
 
Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i ppoż. – Mariusz Figiel
I piętro pokój nr 10
Nr tel. 627846101, 697064291
Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami i zamówień publicznych Jolanta Cieśla
I piętro pokój nr 10
Nr tel. 627846101
 
Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa - Zuzanna Sułkowska
I piętro pokój nr 10
Nr tel. 627846101
 
Samodzielne stanowiska:

Radca Prawny Radosław Karczmar
parter pokój nr 1
 
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - Justyna Wróbel
parter pokój nr 1

Pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów alkoholowych - Iwona Kapral
I piętro pokój nr 7
Nr tel. 627845159, 697064284
 
Inspektor Ochrony Danych
 
Sławomir Mazur
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nr tel. 727931623
 
 
Szczegółowe informacje na temat struktury oraz pracy Urzędu można znaleźć na stronie BIP